sobota, 17 stycznia 2015

#15 Sojusz

Oczami Stefana :


Nigdy nie chciałem zranić Lexi, ale kompletnie nie miałem pojęcia o jej uczuciach w stosunku do mnie. Zawsze wydawało mi się, że jesteśmy parą najlepszych przyjaciół. Nie myślałem, że Lexi jest w stanie zakochać się we mnie, zawsze uwielbiała czarne charaktery, a poza tym co tydzień zmieniała chłopaków. Zawsze śmiałem się z jej miłosnych rozterek i potencjalnych kandydatów na partnerów, a ona za to rzucała słodkiego focha i krzyczała, że więcej mi nic nie powie. Czułem się winny, że nigdy nie zauważyłem jej zainteresowania moja osobą i, że prawdopodobnie pozwoliłem jej odczuć, że ma u mnie jakie kolwiek szanse. Miałem tylko nadzieje, że zauroczenie moją osobą przejdzie jej tak szybko jak zawsze. Odpaliłem silnik i ruszyłem w stronę domu ciotki Bonnie.
Po upływie 15 minut byłem na miejscu, wszedłem do domu nie pukając, drzwi na szczęście były otwarte. Niestety, ale w salonie nikogo nie zastałem, było pusto. Z góry dochodził dźwięk śmiechu i rozmów, dlatego bez zastanowienia pognałem na górę. Na strychu zastałem roześmianą Bonnie i Kai'a, lecz nie zauważyłem Eleny co mnie zaniepokoiło. Pamiętam, że przed naszym wyjściem bardzo upierała się żeby pomóc znaleźć nam Caroline, dlatego obawiałem się, że zaczęła poszukiwania na własną rękę co było niebezpieczne. Zniknięcie Caroline i jej odbicie było wystarczającym dla nas wszystkim zmartwieniem. Moje pojawienie się na strychu przeszkodziło Bonnie i Kai'owi w rezolutnej pogawędce, ich spojrzenia zostały skierowane na mnie.
- A Gdzie Lexi ? - zapytała zdziwiona Bon zauważając mnie samego.
- Znikła, skomplikowana sprawa, nie ważne. A Eleny z wami nie ma ? - uniosłem jedną brew. Mina Bonnie była nie wyraźna i wyglądała jakby coś się stało ale jakby niekoniecznie chciała mnie o tym poinformować, lecz ja czekałem na odpowiedz.
- Elenę chyba ktoś porwał, właśnie z Kai'em szukamy ksiąg w których jest jakieś zaklęcie lokalizujące, Kai chce nam pomóc, jest doświadczonym czarownikiem.
- Porwana ? Jesteście pewni ? może postanowiła szukać Caroline na własną rękę ? - miałem nadzieje,  że to jedyna możliwa opcja.
- Nie sądzę... - Bonnie podawała mi naszyjnik, który należał do Eleny.
- No to mamy problem... - skwitowałem krótko.



________________________________________________________________________________

Oczami Eleny :


Siedząc przywiązana na krześle otaczał mnie okrąg ludzi. Młoda blond włosa dziewczyna podeszła do mnie :
- Jestem Liv, a to nasze plemie Germani. Jest nam bardzo miło gościć Cię w naszym gronie. - uśmiechnęła się sztucznie.
- Czego wy ode mnie chcecie ?! - szarpałam na się krześle wściekła.
- Jesteś po prostu nam bardzo potrzebna, ale to niespodzianka i dowiesz się wkrótce. - pogłaskała mnie po głowie, a ja próbowałam się odsunąć.
Ich kryjówka znajdowała się w opuszczonym magazynie, rozejrzałam się po wnętrzu.
Na środku zauważyłam grupkę biesiadującą przy ognisku, byłam zdziwiona, że w taki miejscu to bezpieczne. Nie opodal nich inni leżeli na leżakach i materacach uczący się jakiś zaklęć inni , a w innym zaś miejscu stali przewodnicy ich plemienia, była to z pewnością irytująca blondynka Liv i jeszcze dwie osoby. Przysłuchując się ich rozmowie udało mi się poznać imiona dwóch kolejnych przywódczych osób. Była to Jo i Lucas. Lucas zapewne był tym chłopakiem, który mnie tu uprowadził. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że nie pamiętam momentu w którym zostałam ogłuszona i wpakowana do ciężarówki. Miałam tylko nadzieje, że moi przyjaciele szybko zauważą moje zniknięcie i wyruszą mi na pomoc - Oby jak najprędzej.




______________________________________________________________________________

Oczami Caroline :


Moje zdenerwowanie i irytacja wzrastała z minuty na minute.
Nie dość, że porwał mnie jakiś zadufany w sobie idiota - Klaus to później odbił mnie kolejny idiota Marcel to na dodatek przyszła jakaś kretynka Katherina, (która wyglądała jak moja przyjaciółka)  i denerwowała mnie swoim zachowaniem.
Myślałam, że od tego wszystkiego pęknie mi głowa, a jakby było mało ktoś znów zaczął się dobijać do drzwi.
- Wejść ! - krzyknął Marcel.
Ku mojemu zaskoczeniu w posiadłości Marcela pojawił się brat Stefana i Elijah, teraz kompletnie niczego nie rozumiałam. Po wyrazie twarzy Damona zauważyłam, że zna irytującą dziewczynę i jest jej obecnością zaskoczony tak jak i ja jego.
- A Ty co tutaj robisz ? - wywróciłam oczami.
- Odbijam Cię Barbie twojemu romantykowi. - uśmiechnął się głupkowato i puścił mi oczko.
Westchnęłam ciężko, wolałam, żeby był to Stefan, a nie jego upierdliwy i wkurzający braciszek. Jeszcze jego tu brakowało.
- Katherina  miło Cię widzieć. - powiedział sarkastycznie Damon. A ona rzuciła mu złowieszcze spojrzenie.
- Co was tu sprowadza ? - głos zabrał Marcel wpatrując się w Damona i Elijah.
- Ja przyszedłem po Caroline, a on mnie tu przyprowadził. Więc możemy już iść czy będziemy tak tu stać ? - Pociągnął mnie za ramię.
- Nie tak szybko - powiedział Marcel.
Damon rzucił mu pytające spojrzenie.
- Wypuścimy ją pod jednym warunkiem.
- Słucham ?
- Uratujecie Hayley.








Czy Stefan znajdzie pomysł jak odnaleźć Elenę ?
Jaki jest cel plemienia Germani w porwaniu Eleny ?
Czy Damon pomoże uratować Hayley ?

Możecie na te pytania odpowiadać w komentarzach : )

___________________________________________________________________

Przepraszam za tak długą nieobecność mam nadzieje, że się nie gniewacie :)
Zachęcam do komentowania i brania udział w ankiecie którą znajdziecie po prawej stronie :)
Jeśli macie jakieś uwagi lub propozycje piszcie w komentarzach ! Każda uwaga, krytyka czy nawet pochwała jest dla mnie cenna i za każdą dziekuję za całego serca :)


Pozdrawiam :*
Rebel



''Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''Dobrą Wykonaną Robotę'' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11pytań.

Oto pytania które otrzymałam :

1. Co skłoniło Cie do stworzenia bloga?

2. Czytasz książki?

3. Jak tak to jakie?

4. Masz najlepszą przyjaciółke/przyjaciela?

5. Masz rodzeństwo?

6. Lubisz Iana Somerhaldera ? :D

7. Jesteś w jakimś fandomie? Wymień 5.

8. Oglądasz jakieś seriale?

9. Jeśli tak to jakie? :D

10. "Uprawiasz" fangirling/boying? ( nwm jak to się wymienia ;( )

11. Czy podoba Ci się mój blog? Co mam w nim zmienić? :D


Oto odpowiedzi :

1. Hmm...na pewno chęć do prowadzenia bloga, zamiłowanie do fantastyki, a także miłość do TVD :)
2 Tak czytam jak tylko mi czas na to pozwala.
3. W większość fantastyczne, ale nie zabraknie miejsca dla książek życiowych, problematycznych.
4. Mam ;)
5. Mam, dwie siostry :P
6. KOCHAM <3
7. Jestem w FamilyTVD, w Blogerach ( różnych ), w fanach Channinga Tatuma, w fanach Tokio Hotel, w fanach Imagine Dragons :)
8. Oglądam :)
9. TVD, Na wspólnej, Rodzinke.pl , Pierwszą miłość.
10. Tak ! Szaleje za Ianem i Channingiem < 3
11. Podoba bardzo. :P Zostaw tak jak jest bo to twój niepowtarzalny styl : )



Ja nominuje :

1. http://vampiresfallen.blogspot.com
2. http://oczamicaroline.blogspot.com
3. http://i-will-be-your-star.blog.onet.pl
5. http://missteen.blog.onet.pl
6. http://every-angel-has-its-own-story.blogspot.com
7. http://speed-strenght-desire.blogspot.com
8. http://6670wojnaswiatow.blogspot.com
9. http://delenanewstory.blogspot.com
10.http://battle-of-destiny-tvd.blogspot.com
11. http://arcaniummm.blogspot.com

A oto pytania :

1. Ulubiony zespół muzyczny ?
2. Jakiej muzyki słuchasz ?
3. Czym się interesujesz ?
4. Ile masz lat ?
5. Jakie jest twoje największe marzenie ?
6. Ulubiony film ?
7. Dlaczego założyłeś/aś bloga ?
8. Skąd jesteś ?
9. Kto jest twoim autorytetem ?
10. Wydarzenie z życia które Cię zmieniło.
11. Podoba Cię mój blog ? Co mam zmienić ?


2 komentarze:

  1. Dzięki za nominacje :D
    A jeśli chodzi o rozdział to jak zawsze cudny <3 Nie mogłam się od niego oderwać ;) Chce już next.
    Życzę weny i zapraszam do mnie na najnowszy rozdział: http://oczamicaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Czekałam, i czekałam... cieszę się, że już jest ;) Zapraszam do mnie:
    http://uzalezniasz-jak-narkotyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń